جبهه کتاب

در ترازوی نشر این هفته می‌توانید با پرفروشهای جبهه کتاب آشنا شوید. این شما و این کتابهایی که مشتریان این کتابفروشی‌ها بیشتر از بقیه کتابها پسندیده‌اند:


«رودخوانی» که چند هفته‏ای است لیست پرفروش ها را ترک نمی‏کند، در فروشگاه جبهه کتاب فسا ماجرای دیگری دارد. محمدمهدی سیار شاعر رودخوانی هفته گذشته مهمان جشن امضا جبهه کتاب بود. سیار که به زادگاه خودش آمده بود، در این مراسم با دو تن از مشوقان دوران نوجوانی و جوانی دیداری تازه کرد. این کتاب وزین همه اشعارش هم آیینی نیست و اشعار سیاسی، اجتماعی، عاشقانه و با موضوع طبیعت هم دارد.

«رودخوانی» سیار با فروش 350 جلد در یک هفته پرفروش ترین کتاب فروشگاه «جبهه کتاب» بوده است.

مجموعه 4 جلدی «منِ دیگرِ ما» نوشته حجت الاسلام عباسی ولدی به همراه ضمیمه «بازی، بازوی تربیت» که کتاب فوق العاده‏ای در زمینه تربیت فرزند تا 7 سالگی است، دومین کتاب پرفروش بوده است.

سومین کتاب هم،  اثر جامع و نفیس «دایرة المعارف مصور امام خمینی(ره)» است که انتشارات سایان منتشر کرده است.

«دار و دسته دار علی» هم در این فروشگاه یکه تازی می کنند. «آمبولانس شتری»، «گردان بلدرچین‌ها» و «برانکارد دربستی» کتاب‌های این مجموعه هستند. این مجموعه را که اکبر صحرایی نوشته است نگاهی طنز به اتفاق رخ داده در دفاع مقدس دارد. دوگانه خوانی این داستان ها را از دیگر ویژگی های این مجموعه سه جلدی است. علاوه بر این که این مجموعه طنز، به صورت تک داستان ارائه شده ولی خواننده با خوانش کل مجموعه به یک برداشت دومی می رسد که حکم رمان خواهد داشت.

منبع:

http://rajanews.com/detail.asp?id=192559

کتاب های فوق را می توانید از فروشگاه جبهه کتاب واقع در ضلع غربی میدان مصلی تهیه کنید. 

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۵
مدیر فروشگاه

بسته پیشنهادی کتاب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">