جبهه کتاب

۷ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

نامیرا

داستان «نامیرا» تمامی ندارد اما تو باید تا انتهای کتاب بخوانی تا حس کنی چرا «انس بن‌حارث کاهلی» خیلی قبل‌تر از واقعه‌ی عاشورا در کربلا به انتظار امامش نشسته است. انس این‌قدر افق بلندتری دارد که به «عبدالله بن‌عمیر» هم هشدار می‌دهد حرامیان و مسلمانان و مشرکان به زودی یکی می‌شوند! و بر بهترین خلق خدا هجوم می‌آورند.

۰ نظر موافقین ۵ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۳ ، ۱۶:۰۵
مدیر فروشگاه

خنده های امپراطور

کتاب "خنده‌های امپراتور" نام اولین مجموعه شعر طنزی است که به تازگی از رضا احسان پور، شاعر، نویسنده و طنزپرداز توسط نشر آرما منتشر شده است.او در مقدمه کتاب خود در خصوص این کتاب و خودش این گونه نوشته است:

۱ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۳ ، ۱۵:۲۶
مدیر فروشگاه

در ترازوی نشر این هفته می‌توانید با پرفروشهای جبهه کتاب آشنا شوید. این شما و این کتابهایی که مشتریان این کتابفروشی‌ها بیشتر از بقیه کتابها پسندیده‌اند:

۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۴:۳۸
مدیر فروشگاه

عشق زیر روسری

«عشق زیر روسری» داستان بخشی از زندگی دختری آسیایی‌الاصل در لندن است که به روش سنتی و المان‌های شرقی برای انتخاب همسر درگیر رسوماتی بسیار نزدیک به آنچه که در کشور ما نیز وجود دارد، است.

۱ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۱۵
مدیر فروشگاه

تشکل دهه پیشرفت

کتاب"تشکل دهه پیشرفت" با بررسی ضرورت های دهه عدالت و پیشرفت، به‌ضرورت تداوم آرمان‌گرایی و تعمیق حرکت های دانشجویی به عنوان پیشران جامعه تأکید کرده و به تبیین ابعاد نظری و عملی چگونگی حضور فکری و فیزیکی آن ها در مسائل عینی کشور می پردازد. کتاب علاوه بر گشودن عرصه‌های جدید آرمان‌گرایی برای دانشجویان، فعالیت دانشجویی را به مسائل عینی زندگی مردم و پیشرفت کشور گره می‌زند.

۱ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۲۶
مدیر فروشگاه

جشن امضا رودخوانی

جشن امضا مجموعه اشعار «رودخوانی» اثر دکتر محمد مهدی سیار ۱۶ خرداد ماه در کتابفروشی جبهه کتاب فسا برگزار شد.

۲ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۹۳ ، ۱۲:۲۱
مدیر فروشگاه

جشن امضا2

جبهه کتاب برگزارمی کند:
جشن امضای کتاب «رودخوانی» با حضور دکتر محمدمهدی سیار
جمعه16خردادساعت17تا19
ضلع غربی میدان مصلی،فروشگاه جبهه کتاب

 

۲ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۵ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۴۷
مدیر فروشگاه