جبهه کتاب

آغاز عرضه لوازم التحریر ایرانی اسلامی

پنجشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۱۴ ب.ظ

عرضه لوازم التحریر ایرانی اسلامی در فسا + عکس

در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم تولید و ترویج محصولات متناسب با فرهنگ و ارزش‌های اسلامی ایرانی، فروشگاه جبهه کتاب ، نوشت افزار و لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی در شهرستان فسا عرضه می کند.


چند سالی است که تولیدکنندگان ایرانی به تولید نوشت‌افزار و لوازم‌التحریر اسلامی _ ایرانی روی آورده‌اند و در مقابله با تصاویر غربی و ضد ارزشی، تصاویر و کاراکترهای بسیاری از مفاخر، شخصیت‌ها و چهره‌های فرهنگی و انقلابی طراحی و وارد بازار کردند که از جمله این برندها و تصاویر می‌توان به «ایام (تصاویر شهدای هشت سال دفاع مقدس و جهان اسلام»، «روشنا (پایتخت، پروانه‌ها)»، «آزاده (شکرستان، کلاه قرمزی، پهلوانان و سنجد)» و قاصدک (ثنا، ثمین و سینا)»، اشاره کرد.

در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم تولید و ترویج محصولات متناسب با فرهنگ و ارزش‌های اسلامی ایرانی، فروشگاه جبهه کتاب ، نوشت افزار و لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی در شهرستان فسا عرضه می کند.

 جبهه کتاب با هدف ترویج فرهنگ اسلامی و ممانعت از ورود مخرب لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار غربی با تصاویر مستهجن و ضد فرهنگی به خانواده‌ها و مدارس و نیز معرفی اسطوره‌ها و قهرمانان اسلامی و باستانی از جمله شخصیت‌های شهدا، شخصیت‌های ملی و هسته‌ای به نسل جوان و نوجوان و حمایت از تولید ملی را ارائه می دهد.

جبهه کتاب از تاریخ 5 شهریور ماه از ساعت ۹ الی ۱۳ صبح و ۱۷ الی ۲۱ در ضلع غربی میدان مصلی، جنب سردرب اصلی مصلی(زیرزمین) کتابفروشی جبهه کتاب ۵۳۳۴۵۳۰۰ پذیرای عموم مردم می باشد.

لازم به ذکر می باشد محصولات همه برندهای ایرانی اسلامی، نظیر«قاصدک»ثنا، ثمین و سینا، »روشنا»، «آزاده» شکرستان و کلاه قرمزی، «هدهد»، «امین»، «رویش» و… در این کتابفروشی عرضه خواهد شد.

ادارت و سازمان ها و مجموعه های فرهنگی می توانند جهت برگزاری نمایشگاه و یا خرید های سازمانی با شرایط ویژه با شماره 53345300 تماس بگیرند.



















موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۵
مدیر فروشگاه

لوازم التحریر اسلامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">