جبهه کتاب

کی از جبهه کتاب .....


وبلاگ هیئت مجازی کتاب در آخرین به روز رسانی خود آخرین کتاب های خریداری شده از فروشگاه جبهه کتاب را با عنوان افطاری با طعم کتاب منتشر کرد.

راستی، اگر شما هم دوست دارید، می توانید خریدهایتان از فروشگاه جبهه کتاب را با ما به اشتراک بگذارید. خوشحال می‌شویم.

دو سه شب پیش بود که درحین افطار ،زنگ زدم به جبهه کتاب.از قضا گوشی برداشته شد و گفتن که ما بعد از افطار تا 10 شب هستیم.ما هم افطار کرده و نکرده و از خدا خواسته به خاطر حوصله به سر اومده از سریال های این شب ها سریع خودمون رو به فروشگاه جبهه کتاب رسونیدم.

اما اونجا با صحنه ای روبرو شدم بس خوشحال کننده و غیر قابل وصف.می پرسین چه صحنه ای ؟

صحنه ای که بیش از 200 عنوان کتاب جدید و تازه رسیده  از دور برام دست تکون داده می دادن . من هم برحسب تقدیر الهی بر سر این خوان نعمت حاضر شده بودم و با تمام توان و فوت وقت پریدم میونشون.

کتاب نگو... برآورده شدن آرزو بگو.

کتاب هایی که چند ماهی می شد تو اینترنت دنبالشون بودم و پیداشون نمی کردم،الان یکجا دور هم جمع شده بودن.

دیگه اصلا بهتر از این نمی شد.من هم مثل همیشه توبه کتاب نخریدن رو شکستم و تا 11 شب میون کتاب ها چرخیدم و صفا کردم .

هر چی هم زنگ می زدن که چرا درست افطار نکرده رفتی؟ در جواب فقط می گفتم : دارم افطارم می کنم اونم با طعم کتاب های ناب.

این هم عکس بعضی از کتاب هایی که باهاشون افطار کردم و توبه شکستم...

کی از جبهه کتاب چی خریده..


کی از جبهه کتاب .....

لیست کتاب های خریداری شده:


1.فرهنگ اصطلاحات طلاب

2.می شکنم در شکن زلف یار
3.تخت طاووس
4.آه با شین
5.محرم حرم
6.فرخنگ اصطلاحات طلاب
7.اخلاق ما اخلاق پیامبر
8.زندگی نامه فیدل کاسترو
 9.زندگی نامه استالین
10.زندگی نامه گورباچف
11.دوبرادر
12.مجوعه سلوک باران
13.زندگانی امام حسن (ع) ....هاشم رسولی محلاتی
14.چکیده زندگی پیامبر
15.میرانا
16.فضیلت های فراموش شده
17.سلمان فارسی
18.شهر گمشده
19.از همدلی تا همراهی جواد محدثی
20.سیره علوی
21.با دخترم
 و.....

:: شما می‌توانید عکس‌ها را در وبلاگ‌های شخصی تان منتشر کرده و ما را باخبر کنید و یا لینک عکس آپلودشده را کامنت بگذارید و یا این‌که عکس‌ها را به آدرس jebheketab@chmail.ir یا ... هر جوری که راحت هستید و دوست دارید ارسال کنید.

منتظر عکس‌هایتان از فروشگاه جبهه کتاب و خریدهای فرهنگی‌تان هستیم.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۴

نظرات  (۱)

لیست کتاب ها رو هم اگه تو وبلاگ میگذاشتین که بقیه هم استفاده کنن بد نبود.ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">