جبهه کتاب

۱۲ مطلب در تیر ۱۳۹۳ ثبت شده است



داستان دلدادگی کشیش مسیحی به امیرالمومنین(ع) از مسکو تا بیروت


داستان از جایی شروع می‌شود که یک جوان تاجیک پیشنهاد فروش کتابی را می‌دهد که مدعی است متعلق به ۱۴۰۰ سال پیش است؛ کشیش زمانی به ارزش واقعی و قدمت ۱۴۰۰ ساله اثر پی می‌برد که جوان تاجیک به دست دو جوان روس که قصد سرقت کتاب را از او داشتند به قتل می‌رسد، از آن پس کشیش نیز در معرض خطر قرار می‌گیرد و...

۱ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۳ ، ۱۸:۱۰
مدیر فروشگاه


اگر کتاب مستطاب را ندیده باشید، تصورتان از یک «کتاب آشپزی» چیزی است حاوی چندین و چند دستورِِ معمولا یک صفحه‌ای، که هر دستور روند تبدیل مواد اولیه به غذای آماده را شرح می‌دهد و احیانا ترفندهایی را هم برای بهتر پختن هر غذا معرفی می‌کند. چنین کتابی معمولا یک مقدمه دارد که کسی نمی‌خواند و کمی هم اطلاعات جانبی دارد که بعضی‌ها دفعه‌ی اولی که کتاب را خریده‌اند نگاهی به آنها می‌اندازند.
۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۳ ، ۱۷:۵۳
مدیر فروشگاه


وبلاگ زیبای در مسلخ عشق طی آخرین بروز رسانی خود مطلبی تحت عنوان «کتاب های خواندنی را باید خرید» منتشر نموده است که در این مطلب علاوه بر طرح سوالاتی در مورد مطالعه و کتابخوانی اقدام به ارائه لیست کتب خریداری شده از جبهه کتاب نموده است.
۰ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۲۲ تیر ۹۳ ، ۱۰:۳۷
مدیر فروشگاه


به مناسبت روز نوجوان 18 تیرماه جبهه کتاب میزبان جمعی از نوجوان های کتاب دوست حلقه تربیتی شهید علیرضا کیهانپور بود. فروشگاه را شور و شوق این نوجوانان پر کرده بود.


۲ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ تیر ۹۳ ، ۰۰:۳۰
مدیر فروشگاه

 


وبلاگ نسیم آشنا در آخرین به روز رسانی خود  کتاب های خریداری شده از فروشگاه جبهه کتاب را با عنوان قفلیات... منتشر کرد.

شما هم می توانید خریدهایتان از فروشگاه جبهه کتاب را با ما به اشتراک بگذارید.
۳ نظر موافقین ۲ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۳ ، ۰۸:۲۵
مدیر فروشگاه

                    

کتاب فروشی جبهه کتاب همه روزه صبح ها از ساعت 9 تا 14 و عصر ها از ساعت 17 تا 21 شب در ضلع غربی میدان مصلی، جنب سردرب اصلی مصلی (زیرزمین)، پذیرای دوستداران کتاب و کتابخوانی می باشد.

۱ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۳ ، ۱۰:۲۴
مدیر فروشگاه

کی از جبهه کتاب .....


وبلاگ هیئت مجازی کتاب در آخرین به روز رسانی خود آخرین کتاب های خریداری شده از فروشگاه جبهه کتاب را با عنوان افطاری با طعم کتاب منتشر کرد.

راستی، اگر شما هم دوست دارید، می توانید خریدهایتان از فروشگاه جبهه کتاب را با ما به اشتراک بگذارید. خوشحال می‌شویم.
۱ نظر موافقین ۴ مخالفین ۰ ۱۴ تیر ۹۳ ، ۰۹:۱۱
مدیر فروشگاه

کی چی خریده2


عصر دوشنبه و سه شنبه این هفته جبهه کتاب میزبان جمعی از نوجوان های کتاب دوست مسجد امام محمد باقر(ع) بود. فروشگاه را شور و شوق بچه ها پر کرده بود.

همه آمده بوداند کتاب بخرند. راستی، اگر شما هم دوست دارید، می توانید مثل بچه های مسجد امام محمد باقر(ع) فسا، خریدهایتان از فروشگاه جبهه کتاب را با ما به اشتراک بگذارید. خوشحال می‌شویم.

۳ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۱۱ تیر ۹۳ ، ۱۱:۲۳
مدیر فروشگاه

سمت خدا


ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، فروشگاه جبهه کتاب اقدام به ارائه مجموعه کتاب های برنامه سمت خدا نموده است. علاقمندان به تهیه کتاب می توانند به فروشگاه جبهه کتاب واقع در ضلع غربی میدان مصلی مراجعه نمایند.لیست کتاب ها در ادامه مطلب می باشد.                      تلفن تماس:0731334500

۱ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۹:۰۵
مدیر فروشگاه

سه چهار سال از ماجرای سوریه می‌گذرد. اخبار، عکس‌ها و فیلم‌های زیادی هم در این مدت از آنچه در سوریه می‌گذرد منتشر شده است اما واقعیت این است که هنوز خیلی از ما دقیقا نمی‌دانیم آنجا چه خبر است!

 
۰ نظر موافقین ۳ مخالفین ۰ ۰۷ تیر ۹۳ ، ۱۰:۵۲
مدیر فروشگاه