جبهه کتاب

مسئول جبهه کتاب در این باره گفت : به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و میلاد با برکت امام رضا(ع) فروشگاه جدید جبهه کتاب واقع در ظلع غربی میدان مصلی (زیرزمین) افتتاح می گردد.

فروشگاه جدید جبهه کتاب طی مراسمی افتتاح می گردد. مسئول جبهه کتاب در این باره به سلام فسا گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس و میلاد با برکت امام رضا(ع) فروشگاه جدید جبهه کتاب واقع در ظلع غربی میدان مصلی (زیرزمین) افتتاح می گردد.

وی درباره این مراسم گفت: این مراسم شامل دو بخش می باشد که عبارت است از عصر شعر با حضور محمد مهدی سیار شاعر جوان و متعهد فسایی و برگزیده کتاب سال جمهوری اسلامی ایران و تقدیر از حاج صفر قلی رحمانیان، پیرترین رزمنده دفاع مقدس. این مراسم ساعت 16:30 دقیقه پنج شنبه 6 مهرماه در گلزار شهدا برگزار می گردد.

فیروزی درباره مراسم افتتاح فروشگاه جبهه کتاب افزود: افتتاح فروشگاه جدید جبهه کتاب ساعت 19 شب با حضور محمد مهدی سیار، جمعی از مسئولین، اهالی فرهنگ و ادب در مکان فروشگاه واقع در ضلع غربی میدان مصلی برگزار می گردد.

فروشگاه جبهه کتاب اولین مرکز تولید و توزیع آثار جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در شهرستان فسا می باشد و فعالیت خود را از سال 86 آغاز کرده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">