جبهه کتاب

همزمان با 100 نقطه از کشور نمایشگاه کتاب"بصیرت و انقلاب اسلامی" به همت جبهه کتاب فسا در حال برگزاری است.

  به گفته محمد حسین فیروزی  نمایشگاه های کتاب «بصیرت و انقلاب» با همکاری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حال انجام است.این نمایشگاه از بیش از 500 عنوان کتاب تشکیل شده است. آثار جمع آوری شده از 50 ناشر می باشد. نمایشگاه بصیرت و انقلاب اسلامی گلچینی از بهترین آثار با موضوع انقلاب اسلامی، بصیرت، فتنه88، تاریخ انقلاب اسلامی، تفکرات امام و رهبری، دفاع مقدس، فرقه شناسی، دشمن شناسی، تربیتی و ... است. بیشتر آثار از ناشرانی چون کیهان، قدر ولایت، مرکز اسناد انقلاب اسلامی، کانون اندیشه جوان، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، ساقی، روایت فتح، موسسه امام خمینی، ولاء منتظر، بوستان کتاب، موسسه تنظیم  و نشر آثار امام خمینی(ره) و ... است.

این نمایشگاه از تاریخ 5 بهمن ماه تا 22 بهمن به مناسبت دهه فجر در مکان جبهه کتاب در حال برگزاری است. برای تهیه کتاب می توانید به جبهه کتاب به آدرس فسا، میدان پلیس، پاساژگل خندان، فروشگاه جبهه کتاب مراجعه کنید و یا با شماره تلفن ۰۷۳۱۲۲۱۵۸۶۶ تماس بگیرید.

هر چند استقبال خوبی از این نمایشگاه انجام شد ولی بهتر است این نمایشگاه ها در مکان مشخصی برگزار شود تا امکان دسترسی کتاب دوستان به آن راحت تر باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">