جبهه کتاب

جشنواره عمار به فسا رسید؛

يكشنبه, ۳ دی ۱۳۹۱، ۰۱:۵۷ ب.ظ

فروشگاه جبهه کتاب و پایگاه خبری سلام فسا برای اولین بار جشنواره مردمی فیلم عمار را در شهرستان فسا اکران می‌کنند.

آثار سومین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار همزمان با کل کشور در بیش از ۲۰ نقطه از شهرستان فسا اکران می‌شود.
فیروزی، مسئول اجرائی اکران جشنواره مردمی فیلم عمار فسا در گفتگویی با "سلام فسا" اعلام کرد: فروشگاه جبهه کتاب و پایگاه خبری سلام فسا برای اولین بار جشنواره مردمی فیلم عمار را در شهرستان فسا اکران می‌کنند.

وی هدف از اجرای این برنامه را چنین عنوان کرد: ما از اکران جشنواره دو هدف را دنبال می‌کنیم. یکی آشنایی مردم با پتانسیل هنری عمار و آماده شدن فضای شهرستان برای ورود تخصصی در این برنامه‌ها؛ و دیگری کشف استعدادهای جوان شهرستان در زمینه تولید فیلم و مستند و انیمیشن و نماهنگ.

مسئول جبهه کتاب درباره استقبال مجموعه‌های فرهنگی از جشنواره مردمی فیلم عمار گفت: هر چند به تازگی اقدام به تشکیل کارگروه اکران کرده‌ایم، اما بیش ۷۰ اکران در ۲۰ نقطه و مرکز فرهنگی برنامه‌ریزی شده است و تقاضا برای اکران رو به افزایش است.

فیروزی درباره نحوه اکران آثار جشنواره عمار گفت: سعی ما بر این بوده است که اکران‌ها به صورت کاملا مردمی و خودجوش برگزار شود و ۱۰ نفر از فعالان فرهنگی شهرستان، ما را در اکران جشنواره یاری می‌دهند.

فیروزی درباره مکان‌های اکران گفت: در ۳ دانشگاه فسا، پیام نور، علوم پزشکی و بیش از ۵ مسجد از جمله؛ بیت الله، صاحب الزمان (عج) فلسطین، امام محمد باقر (ع)، مسجد امام مهدی(عج) مهدیه اکران خواهیم داشت. همچنین حوزه‌های علمیه امام مهدی (عج)، سفیران هدایت، جواد الائمه(ع) و مساجد روستای صحرارود و دستجه، گلزار شهدا، هیات‌های محفل الشهدا و شهدای گمنام ، موسسه فرهنگی یوسف حسن، موسسه قرآنی اسراء و اکران خواهیم داشت.

وی با تاکید بر بالا بودن سطح این دوره از جشنواره گفت: از دوشنبه ۴ دی ماه تا ۹ دی ماه فروشگاه جبهه کتاب میزبان اکران ویِژه جشنواره خواهد بود. این برنامه هر شب ساعت ۲۰ در محل فروشگاه، در ضلع غربی میدان مصلی، برگزار می‌گردد.
فیروزی از علاقه مندان مستندها دعوت کرد تا در این مراسم‌ها حضور پیدا کنند.

مسئول اکران جشنواره مردمی فیلم عمار به علاقه‌مندانِ اکران گفت: اگر مجموعه‌ای علاقه‌مند اکران جشنواره در مسجد، کانون فرهنگی، پایگاه مقاومت بسیج، ادرات، دانشگاه‌ها، هیات‌های مذهبی و ... است می‌تواند با روابط عمومی جشنواره به شماره ۳۳۴۵۳۰۰ تماس بگیرد و از نحوه اکران مطلع شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">