جبهه کتاب

جبهه کتاب امشب میزبان اهالی فرهنگ است

به مناسبت هفته کتاب، امروز پنج شنبه جمعی از اهالی فرهنگ در کتابفروشی جبهه کتاب حاضر می شوند.


«پنج شنبه در کتابفروشی» نام طرحی است که در آن جمعی از نویسندگان، دوستداران کتاب، مسئولین فرهنگی با حضور در جبهه کتاب به گپ و گفت های فرهنگی و ... می پردازند.

همزمان با هفته کتاب، کتابفروشی جبهه کتاب امشب میزبان جمعی از اهالی فرهنگی فسا است تا دقایقی را درباره کتاب و کتابخوانی به گپ و گفت های غیر رسمی بپردازند.

به گفته یکی از مسئولین جبهه کتاب حضور برای همه دوستدارن کتاب آزاد است و تا کنون تعدای از فعالان و مسئولین فرهنگی حضور خود را اعلام کرده اند. که می توان به افراد زیر اشاره کرد:
حقیقی شهردار فسا، رحمانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد، تسلیمیان معاون فرهنگی آموزش پرورش، صفرپور معاون فرهنگی شهردار، محمدی رئیس شورای شهر، نیساری رئیس کمسیون فرهنگی شورای شهر، جمالی پژوهشگر و نویسنده، جواد جعفری شاعر و نویسنده ، حجت الاسلام راهوار مدیر دفتر فرهنگی دانشگاه آزاد فسا، حجت الاسلام محبی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه، خانم جواد زاده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بنده خدا نویسنده ، رضازاده نویسنده و پژوهشگر و...

همچنین مخاطبین جبهه کتاب می توانند در این روز از ۱۵% تخفیف محصولات استفاده کنند. و در جلسه هیات کتاب امشب نیز شرکت کنند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۸/۲۹
مدیر فروشگاه

پنج شنبه در کتابفروشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">